Intrebari frecvente

FAQ shop

1. Cum pot face cumparaturi din shop-ul Mopo ?

Pentru a putea face cumparaturi din shop-ul online Mopo, trebuie sa iti creezi un cont, direct pe site-ul nostru. Este foarte important sa completezi rubricile cu datele personale corecte, pentru a putea livra corespunzator coletul, dar si pentru a putea efectua plata.

Ulterior, nu trebuie sa faci decat sa te hotarasti asupra produsului si sa dai click pe "Adauga in cos". Vei vedea apoi ca in cosul tau exista produsul solicitat; pentru a finaliza comanda dai click pe "Finalizare", urmand apoi cei 6 pasi simpli.

2. Cum pot face plata pentru produsele cumparate ?

Modalitatile de plata pe care le recomandam sunt : virament bancar, ramburs si PayPal. Poti opta pentru oricare dintre aceste variante. Deasemeni, recomand a se citi rubrica "Modalitati de plata".

3. In cat timp intru in posesia produselor ?

Durata de livrare depinde de cantitatea comandata si de disponibilitatea din stoc. De regula, comanda poate fi livrata in timp de 3-25 zile, timpul minim fiind valabil pentru absolut toate produsele aflate in stoc, iar timpul maxim fiind valabil pentru produsele care nu se afla in stoc (in totalitate sau partial). Deasemeni, recomand a se citi rubrica "Livrarea si returnarea comenzilor".

4. Cum pot returna comanda ?

Comanda se poate returna in anumite conditii. Cheltuielile de returnare vor fui suportate de catre dvs. 

Conditii de returnare : comanda a fost procesata eronat si s-au expediat alte produse decat cele solicitate sau produsele erau deteriorate la deschiderea coletului. Returnarea coletului se va face in urma transmiterii unei solicitari scrise pe una dintre adresele noastre de email, in max. 10 zile de la primirea acestuia, in ambalajul original.

Deasemeni, recomand a se citi rubrica "Livrarea si returnarea comenzilor".

5. Pot sa anulez o comanda ?

Comanda, o data ce a fost confirmata de catre noi, poate fi anultata in max. 12 ore ! Anularea comenzii va fi facuta in scris, contactandu-ne la adresa de email : contact@mopo.ro.

Nu se vor lua in considerare anularile facute telefonic.

Deasemeni, recomand a se citi rubrica "Livrarea si returnarea comenzilor".

6. In cat timp intru in posesia coletului dupa ce am confirmat comanda ?

Depinde de modalitatea de transport selectata. Daca se solicita transport prin intermediul Postei Romane, coletul ajunge la destinatie in maxim o saptamana (timpul specificat de P.R. este de 5 zile din momentul inregistrarii coletului). Daca se solicita transport prin curier rapid, coletul ajunge la destinatie in maxim 48 ore din momentul in care a fost preluat (functie de zona catre care este expediat : urban - max. 24 ore, rural - max. 48 ore). 

Comenzile pentru care nu se solicita personalizare (sau care nu necesita personalizare) sunt expediate de regula in aceeasi zi.

7. Pot sa solicit mostre ?

Sigur ca da. Pentru orice produs din magazin se poate solicita transmiterea unei mostre. In cazul acesta, se suporta de dvs. costul transportului (prin curier rapid - 22 lei, iar prin Posta Romana, 13 lei). Daca se vor solicita mai multe mostre (2 sau mai multe), prima va fi oferita gratuit, iar restul vor fi contracost.

FAQ afiliere

1. Cum imi fac cont de afiliat ?

E simplu ! Iti poti crea contul direct de pe site, completand rubricile cu datele personale. Este foarte important sa oferi informatiile corecte, pentru a putea primi comisionul. Datele furnizate sunt CONFIDENTIALE. Acestea NU vor fi oferite catre terte parti si nu vor fi folosite in alte scopuri decat cele mentionate.

2. Cum functioneaza afilierea ?

Tot ce trebuie sa faci este sa introduci pe site-ul tau unul dintre banner-ele disponibile, la alegere. Bannerul ales va functiona indiferent de pozitionarea pe site (stanga sau dreapta) si fara modificari sau adaugiri ulterioare.

Orice vizitator al site-ului tau, care va face click pe banner-ul Mopo, este apoi monitorizat, iar daca acesta va cumpara ceva din Shopul Mopo, tu vei primi automat un procent de 5% din cumparaturile facute de catre clientul respectiv, in contul de afiliat. Comisionul va fi acordat numai in momentul in care comanda a fost finalizata (dupa ce s-a efectuat plata pentru comanda plasata)!

3. Cand am acces la banii din contul de afiliat ?

In momentul in care in contul tau s-au acumulat 200 lei, iti primesti banii. Ai posibilitatea de a specifica modalitatea in care vrei sa ii primesti, chiar de la crearea contului : PayPal, CEC sau Transfer Bancar. Este alegerea ta cum vrei sa ii primesti !

4. Ce produse trebuie sa promovez ?

Se iau in considerare toate comenzile, indiferent de produsele comandate. 

5. Pot face cumparaturi chiar daca sunt afiliat ?

Sigur ! Poti face cumparaturi oricand din Shop-ul Mopo. Mai mult decat atat, contribui la propriul comision !

6. Am creat contul, insa nu ma pot inregistra cu el.

Dupa ce ai creat contul primesti un mesaj de instiintare pe adresa de email specificata. Pentru a deveni activ, contul este verificat de catre administratorul magazinului, iar in urma verificarii, se transmite un email de "bun-venit", deasemeni pe adresa ta de email. Este indicat sa astepti confirmarea din partea moderatorului, altfel nu vei putea accesa contul.

In ceea ce priveste web browserul utilizat, nu sunt restrictii. Insa, pentru a preveni orice neplaceri, recomandam Mozilla Firefox sau Google Chrome.

7. Cu un singur cont de afiliat pot pune bannere pe mai multe site-uri ?

Sigur ca da. Avand contul creat, poti pune bannere pe mai multe site-uri sau bloguri. In felul acesta, sporesti sansele de a genera vanzari si de a creste comisionul incasat.

Nu este obligatorie folosirea aceluiasi banner. Din toate variantele disponibile, poti alege dupa preferinte.

Despre Mopo Shop

Mopo Shop nu este un doar magazin online de marturii si accesorii pentru nunti si botezuri. Aici gasesti produse alese, simple, insa elegante, la preturi mai mult decat accesibile. Navingand printre articolele din magazin, vei gasi negresit exact ceea ce-ti doresti. Insa cu ce este diferit Mopo fata de alte magazine ? Raspundem cu promptitudine tuturor solicitarilor, personalizam gratuit toate marturiile cumparate, ne ingrijim ca toate comenzile sa fie livrate rapid si corect, si, cel mai important, punem suflet in ceea ce facem !

Contacteaza-ne

Orange +4 0753 353 956
RDS +4 0770 178 248
contact@mopo.ro
shop.mopo@gmail.com
moposhop

Twitter

    Facebook